BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Monday, February 22, 2010

penting ke seseorang lelaki hensem?

seperti yang aku janjikan satu entry yg berinformasi akan dipost pada malam ini...sebenarnyer aku pun tak taw ni berinformasi ke tak...ahaks lantaklah
sebenarnyer kan apa yg korang paham pasal hensem?
penting ke seseorg lelaki tu hensem?

apa pendapat korg?
bg aku lak apa yg pting isi hati peribadi (bukn peribody eh!!!)
dalaman tu yg penting kalau muka kau cam jamban pun tapi hati budi terbaek & terbilang org akan pandang ko.
aku tak delah ckp lelaki hensem ni tak baek.ramai je yg aku jumpa baek hati.thumb up lah tuk korg cuma semua dah ade org cop ahaks
kat cini aku ade beberapa org yg bole dikategorikan hensem
wahai wanita-wanita !!!! jom kita cuci mata..ingat lelaki je bole cuci mata?


Most handsome Saudi man.. the grandson of king Faisal



bolelah muka jambu kalau ttgk dkt cini biasa2 je tapi aku tak taw lah kalau ade dkt dpn mata aku....mau pengsan dua kali


(( Hrithik Roshan )) Most handsome Indian man…. actor ...



eeeuuu hensem ker ? aku tak suke dia (apalah dosa dia dkt aku ek?)

Imran Abbas Most Handsome Pakistani actor


bolelah kalau tak de sape aku pilih dia~dri tak delah org katakan (mcm cantik no ko cik nurul!!!jgn perasaan)




Tarkan Most handome Turkish man… singer (( Fazza))

emmm aku tak au nk ckp dia hensem ke tak....rabun ke mata aku ni...yelah ramai sgt yg hensem...rase semua tak hensem lak...


Most handsome Emeriti man

hah yg ni tomey`aku pun tak de bulu mata mcm tu~alahai lemah lutut makcik!!!

hai entahlah last2 mata aku dok pandang kucen bawah ni juga.




pikir-pikirkan....renung-renungkan ~apalah ade pada rupa kalau tiada pekerti....apatah lagi kalau tak de rupa dan tak de pekerti

21 pengOmen ter..sayanG:

Diana said...

nurul...!! best la blog nurul...
jgn lupa tgk blog diana lak tau..
http://nukilandiana.blogspot.com..
follow yer...hehe..

Miss Nurul said...

erk..penting ke hensem tu?

pd i...biar yg berbudi bahasa. elok perilakunya. ni setakat hensem jek. tp hapah pun tarak, nk buat apa kan. hehehe....

btw, stiap entry u nurul (hik2..mcm twin lak ek...)...msti ada meow ek?? fanatik dgn meow ke? hehe.....

NuRul said...

diana~ welcome to ma blog..glad u here huyeeee

NuRul said...

haah sama nama gitu rase mcm panggil nama sendiri ahaks...nurul suke kucen tpi kucen tak suke nurul hahaha

♥ciK-t0ge ♥ said...

HaHaHa..
yG t0mey tuH boLeh tHan..
tP xpentiNg p0n enSem..
yG pentiNg aTi misTi baeK
:>

TeRJaH said...

Elehh..sume pon ckp tak penting la hensem.padahal layan cite korea sbb ske tgk laki jambu.waakakaka..

larikkk..!!!

NuRul said...

cik-toge~btul tu hati kena baek..alah ade je yg biasa2 tapi playboy

NuRul said...

terjah~cet kuang asam boi ko nizam..tu namanyer cuci mata..mestilah nk tgk hensem2 ahaks

noor afzan said...

malay yang handsome tak de ker?

kalau singaporean i choose aaron aziz..
wow~

NuRul said...

afzan~kalau u mintak nanti nurul buat special edition hehehe tungguuu

Cik Biol said...

ensem penting tuk cuci2 mata je ;)

RaMa2UnGU said...

Waaaaweeee....

hensem?? hem..kalo aku dpt pakwe muka hensem tu kira satu bonus..tapi jgn harap hensem muka tapi perngai hodoh..dia kene selari..

tapi kalo aku la kn, aku lebih suka pada lelaki yang hensem budi bahasanya...sebab hensem muka je bkn bleh bt pe pun..esok22 dah tua takdemaknenye hensem lagi...
hohohoh

ery said...

hensem xpenting.. janji xselekeh..hehe

NuRul said...

cik biol~haah apelah lelaki ni jeles sgt kita nk cuci mata.dia cuci mata kita tak bsng ponw ahaks

NuRul said...

kupu warna unggu~betul tuh..tapi skrng ni susah nk jumpa taw lelaki baek hehehe

ery~yep smart,bersih itu penting...ko hensem tapi selekeh tak do makno juga

taqie said...

em..hensem?..hensem tu hanya bonus..
yg paling penting sikap n hati..
;)

Ery Farieha said...

kucing tu lg penting
hehehee

laki hensem tu tak penting, tp laki yg sedap mata kite memandang pd i penting :D

TeRJaH said...

heleh..ye la korg..kalo si Aril AF tu nak kat korg..korg pon laju je terima kan..wakaka..lariikkk lagi skali.=p

Ms_Mui2 said...

wahhh..hnsem nya grndson king faisal..uwaaa *_*

NuRul said...

taqie~hye taqie..betul tu yg ptg hati

ery~tgk ery pun setuju ngan nuwul yeyeh ade gang

NuRul said...

terjah~ceh aku pecahkan bom ko tu bru tau ahaks

ms-mui2~sgt hensemkan,ada tak dkt msia muka ala2 tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails