BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Wednesday, July 21, 2010

aku memang bermasalah nak bagi tajuk entri hokey


rindu saya tak? (ok soklan perasan)
mari teruskan minggu-minggu yang berlalu dalam bulan rejab, dan kini aura-aura ramadhan mulai terasa apabila peniaga-peniaga berlumba-lumba jual kurma yang harganya mampu mencecah rm70 hanya untuk 1/2 kg (ok masa ni aku buat muka jakun)
dah nak sama harga dengan baju raya aku yang tak semenggah tu hokey

apapun aku melalui minggu-minggu ini dengan bahagia kerana kehadiran opah tercinta,pakcik & makcik,serta abg sedara aku..
untuk aku yang anak tunggal ini kehadiran sedara mara memang memeriahkan lagi suasana
apatah lagi tengok abah tersenyum tak berhenti walaupun mungkin gigi dah tak de kekekeke

malam tu kitaorang tak pegi mana pun just habiskan masa bersama..makan laksa sampai kembung..pastu mengerjakan pulut durian sambil tengok gambar-gambar lama memang aktiviti yang mengembirakan

apa yang pasti aku tertunggu-tunggu kedatangan adik-adik abah dan abang abah jumaat ini..pastinya meriah lagi rumah kecil ku itu apa yang pasti mesti ada aktiviti makan-makan (hokey tu je yang kau tau kan)

lama kan tak buat luahan hati

tak pe nama blogkan diari
jadi
tak mendatangkan masalah negara pun kekekeke


p/s:tima kasih kepada penglipulara kerana membuat aku tersenyum sampai nak langgar tembok dekat opis (malu) :=)

~nurul ladyana~

3 pengOmen ter..sayanG:

She is f.A.z.A said...

uitt smpai terlanggar tembok opis =p

hanisah hassan said...

saipa penglipur lara kau dik...nagen ker...hahahaha

NuRul said...

kekekeke (ketawa gatal )
nagen buek apa kak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails