BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Friday, April 9, 2010

kepada playbot..ehh silap PLAYBOY itu


adalah dimaklumkan bahawasanya
entry ini dituju khas untuk insan-insan yang bergelar playboy,
ataupun merasa diri mereka playboy,
atau terasa macam terkena je bila sebut perkataan playboy tu,
atau dah pun pencen jadi playboy,
atau pernah menjadi mangsa playboy,
atau (ok cukup!! cik nurul dah penat,tak cukup nafap dah ni)
***kerja umah (cuba kira mana satu lagi banyak perkataan "playboy" ke perkataan "atau")

mari kita teruskan ya
incik-incik
puan-puan
sapa playboy sila angkat tangan?
ok dah dah turun
mmmm
kenapa korang jadi playboy erk??
kan ke lagi baik jadi ahli musik ada juga kegunaannya pada masyarakat

berikut adalah temuramah yang telah cik nurul buat beberapa bulan yang lalu tapi masih segar diingatan dengan seorang tuuuuuuuuuut (ni betul punya tau!! bukan auta)

kenapa jadi macam ni (playboy)~ni cik nurul yang tanya

***jawapan***
sebabnya dia muda lagi mestilah nak cari yang terBAIK..macam beli kereta mestilah nak pilih elok-elok kan.nak yang baik punya tak da calar (ok yang pasal kerta tu aku saja-saja tambah)

ok memang betul niat kau tu..nak cari calon bini bukan senang zaman sekarang ni.silap-silap pilih merana enkau jang
TAPI...

perlu ke dengan cakap i love u dekat pompuan ni...i miss u dekat pompuan tu...i rindu u dekat pompuan yang laen lak..perlu ke mepermain-mainkan hati seorang wanita(wah ayat tak boleh blah)
bukankah tu dah masuk kategori mepermainkan perasaan orang?? hah jawab!!

lagi satu pasal playboy ni...ada yang muka memang hensem...kalau pompuan tengok memang cair lah derr~ tu tak pa lah kot
TAPI
macam mana pulak yang suam-suam kuku, mat-mat skema???yang muka yang kalau tengok memang comfirm baek lah tapi tetiba rupanya playboy besar...ish ish ish...

sebenarnya kan bagi nurul pulak kalau nak jadi playboy pun kan biarlah jadi playboy yang ada etika atau pun yang profesional..jangan main redah je
profesionallah sikit der
sekali dua main kan perasaan orang kot orang tu jenis malas nak amik pot tak per.macam mana kalau kau jumpa orang yang pantang datuk nenek dia kena main macam tu...kot dia santau kan kau ha apa kau nak jawab tak ke naya...hah jawab sekarang...pikirlah
orang tua-tua ada berkata wanita yang baik hanyalah untuk lelaki yang baik
JADI
perbaikilah diri dan peribadi & cantikan hati..
semoga dapat pasangan yang macam tu juga
amin
apa pendapat korang~~
mari sama-sama kita berubah
nurul ladyana

7 pengOmen ter..sayanG:

eD's photography said...

haha..entry yang best...:P
sy bukan playboy so sy komen.
ahahahaha..

best2...
xpayah la jd playboy..
x baik mainkan org kan...
huhhu

.::WaNiE::. said...

obviously i am not a boy
hikhikhik

dengar tuu encik2 playboy, cikladyana memberi nasihatt

~LP Lum~ said...

salam nurul~

huhuu... en3 yg menarik.. :)
tpkan bkan kaum adam aje yg playboi.. kaum hawa pun jd playgurl gak.. sbbnya, sy pernah berkwan ngan 2-2 golongan nie.. :)

alasannya mereka nak yg terbaik tp diri sndiri tak baik... :))

ps : bkn nak kondem kaum sndiri, komen berdasarkan pngalaman sndiri.. maaf andai terasa... :)

+akufobia+ said...

ohhohh.tak payah mencari.jadi baik.nanti akan datang yang baikbaik untuk kita.(err?)

uncle said...

aduh terasa gak..tapi itu cerita lama hahahahhaha..nice info..

paij188 said...

hmmm MEN!

always the same. tak penah kena ngan playboy, tapi. selalu akit hati nengoknye.

Semua tu nak seronok je sebenarnye..

diari alya said...

kucing yang cute tapi nampak macho gitu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails