BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Wednesday, April 7, 2010

terasa diriku begitu dihargai


terasa diri benar-benar dihargai
ceh tak boleh tahan ayat
oklah sebenarnya dah lama dah dapat award ni cuma tak bekesempatan nak buat review dia.. aku memang betul-betul terharu (sambil kedip-kedip mata dan buat muka comel) tak sangka ada yang menghargai..tima kasih kepada:


2~akak sweetsal yang dah ada tiga anak

3~yang ni aku dh terpadam blog dia tanpa sengaja tak tau nak jejak dekat mana huuuuuuwaaa.tulunlah ngaku ya



dan anugerah kedua dari lp lum yang sangat misteri orangnya.......
tima kasih lp lum!!!! cyg awak


tima kasih korang semuua...rasa terharu masih menebal dalam diri ku....i lAP u all lah ahaks
entry dikala keleja(dah pio buat keleja)

3 pengOmen ter..sayanG:

~LP Lum~ said...

salam~

sesama... n nak tnya awat ckp sy misteri eik?? :)

NuRul said...

wsalm...mmm mungkn sbb tak kenal sapa dia cik lp ni sbb tu tiap kali masuk blog mesti rasa "sapa ek cik lp ni" teringin cik nurul nak tau dengan lebih dekat hehehe

+akufobia+ said...

habis kat terharu je?lepas tu nak buat apa?ha.ha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails