BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Sunday, December 19, 2010

lamborghini? apa tu?kuih pau ke?

"eh u tak tengok tv3 ke? citer auto ada lamborghini tau"
"ada ek? ok i nak tanya, u tengok i boleh tak i beli keter tu?"
"2 juta kot?tak payahlah u pakai mini chopper je tau"
"ok kalau i beli u jangan naek hahahaha(ketawa jahat)"
"eh??huwaaaaaaa kejam"
lamborghini tu apa? sila baca dekat bawah ya

alamak pintu dia tolak ke atas ek? (jakun) ish silap hari blh boleh patah pintu tu i kejekan

perghhh memang cun lah beb....kalau i dapat ni memang 300km/hrs i pecut hahahaha..makan hasap je lah uoll (belum dapat dah riak comfirm tak dpt hahahaha)


hiasan dalaman yang sangat macho......hensemnye lah ko lamboghini....kalau u
olll
nak tau kalau nak reverse tak payah toleh-toleh buat sakit leher je..dia ada kamera yang uoll boleh reverse dengan selamatnya..apa macam nak amik satu ke? sila sediakan RM1,700,000.00
ada berani?tapi berani pun tak guna juga kalau duit elekk...sudahlah pi buat keleja


5 pengOmen ter..sayanG:

hamzah ian said...

fuhyooo.

NuRul said...

teringin ler tu:)

AMMAR YASIR said...

Fooooyoooo.... bestnya dapat kereta ni

NuRul said...

mmg besh kalau dpt jgn lupa sy ok

AMMAR YASIR said...

Hehehehe... takkan lupa. Kalau nak tumpang boleh je.hahaha berangan plak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails