BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Sunday, December 19, 2010

OMG!!!! kebebasan seksualiti?,azwan ismail dan....


OMG!!!!!!

terbeliak mata i yang tak berapa nak bulat ni

macam mana bole ada blog yang memperjuangkan kebebasan jadi gay and lesbiann mcm niiii??? euuuuww
kalau non muslim tu tak pelah i bole accept tapi macam mana dengan azwan ismail? nama dah tentu islam hokeyyyy
dia tak pernah baca ni ke?

Rasulullah Saw. bersabda, "Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth, maka bunuhlah kedua pelakunya” [HR Tirmidzi, Abu Daud, Ibnu Majah, dan Ahmad]

pelislah jangan buat benda yang kunun-kunun u nampak pandai tapi sebenarnya tak pandaiii
jangan bodohkan diri u sendiri

kalau rasa nak tau apa dia cakap dan mengaku sila klik sini
lagi satu yang buat i sedih dengan kewujudan blog ini seksualiti merdeka
lag dimana mereka cuba membantu golongan nyah agar enakmen dibawah dimansuhkan

ENAKMEN 4 TAHUN 1992
ENAKMEN JENAYAH SYARIAH NEGERI SEMBILAN 1992
BAHAGIAN IV - KESALAHAN

Darihal kesalahan mengenai kehormatan diri
Seksyen 66. Lelaki berlagak seperti perempuan.
Mana-mana orang lelaki yang memakai pakaian perempuan atau berlagak seperti perempuan di mana-mana tempat awam adalah melakukan satu kesalahan dan hendaklah apabila disabitkan dikenakan hukuman denda tidak melebihi satu ribu ringgit atau penjara selama tempoh tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya.

ENAKMEN 9 TAHUN 1988
ENAKMEN KANUN JENAYAH SYARIAH 1988 (NEGERI KEDAH)
BAHAGIAN II - KESALAHAN-KESALAHAN

Seksyen 7. Pondan.
Mana-mana orang lelaki yang memakai pakaian perempuan dan berlagak seperti perempuan di mana-mana tempat awam adalah bersalah atas suatu kesalahan dan boleh, apabila disabitkan, dikenakan hukuman denda tidak melebihi satu ribu ringgit atau penjara selama tempoh tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya.

ENAKMEN 2 TAHUN 1985
ENAKMEN KANUN JENAYAH SYARIAH 1985 (NEGERI KELANTAN)
BAHAGIAN II - KESALAHAN-KESALAHAN
Seksyen 7. Pondan.

Seseorang lelaki yang memakai pakaian perempuan dan berlagak seperti perempuan di mana-mana tempat awam adalah bersalah atas suatu kesalahan dan boleh, apabila disabitkan, dikenakan hukuman denda tidak melebihi satu ribu ringgit atau penjara selama tempoh tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya.

ENAKMEN 6 TAHUN 1991
ENAKMEN KESALAHAN SYARIAH (NEGERI MELAKA) 1991
BAHAGIAN IV - KESALAHAN-KESALAHAN LAIN
Seksyen 72. Lelaki berlagak seperti perempuan.

Seseorang lelaki yang memakai pakaian perempuan dan berlagak seperti perempuan di mana-mana tempat awam tanpa alasan yang munasabah adalah merupakan suatu kesalahan dan apabila disabitkan kesalahan boleh dikenakan hukuman denda tidak melebihi satu ribu ringgit atau dipenjara selama tempoh tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya sekali.

ENAKMEN 4 TAHUN 1993
ENAKMEN JENAYAH DALAM SYARAK 1991 (NEGERI PERLIS)
BAHAGIAN II - KESALAHAN-KESALAHAN
Seksyen 7. Pondan.

(1) Mana-mana orang lelaki yang berlagak seperti perempuan (tasyabbuh) di mana-mana tempat awam adalah bersalah atas suatu kesalahan dan boleh, apabila disabitkan, dikenakan hukuman denda tidak melebihi lima ribu ringgit atau penjara selama tempoh tidak melebihi tiga tahun atau kedua-duanya.

ENAKMEN 3 TAHUN 1995
ENAKMEN KESALAHAN JENAYAH SYARIAH 1995 (NEGERI SABAH)
BAHAGIAN IV - KESALAHAN
Seksyen 92. Lelaki berlagak seperti perempuan atau sebaliknya.

Seseorang lelaki yang memakai pakaian perempuan atau berlagak seperti perempuan atau sebaliknya di mana-mana tempat awam adalah bersalah atas suatu kesalahan dan boleh, apabila disabitkan dikenakan hukuman denda tidak melebihi satu ribu ringgit atau penjara selama tempoh tidak melebihi enam bulan atau kedua-duanya sekali.

sedih mau cakap banyak...selidiklah sendiri ya...huhuhu:( apa nakjadi dengan dunia islam

3 pengOmen ter..sayanG:

MOH KEMBARA said...

Salam Ladyana, selamat berkenalan. Ya Cikgu pun dah tengok videoklip mamat ni, memang hampeh. Atau dia sesaje tengok reaksi org Malaysa dan dia bukan gay? Cuba nak bersangka baik ni. Cikgu Follow awak balik.

nyna said...

tau pasal ni bila ade kawan tweet.
terkejut jugak bila tau pasal ni.
ish.kita yang jd takut tgk dorang.

NuRul said...

cikgu~mungkin betul jga cikgu kata tu hai mcm2

nyna~dia org skrg dah makin berani sanggp buat apapun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails