BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Thursday, December 30, 2010

rio ferdinand puji pasukan malaysia!!!



malaysiaaaaa menagggg huyeeee huyeeee
eh malaysia menang apa??? bagi yang tak tau malaysia menang AFF Suzuki Cup 2010
selepas 14 tahun kita duk nganga je tengok orang pegang piala tu finale kita berjaya juga bawa balik...
siapa kata perempuan tak tau pasal bola hahaha..
ok apa yg lebih membanggakan rio ferdinand turut memuji pasukan kita.tak percaya????
ini buktinya

dia kata

Congratulations 2 Malaysia who beat Indonesia in the Suzuki cup final. I played against Malaysian u23 team 18months ago, quite a good team

wahhhh bangga tak banggaa???

tapi malaysia memang menunjukkan semangat juang yang sangat tinggi semasa perlawanaan ini walau pun mereka terpaksa masuk ke dalam stadium mengunakan kereta perisai!!! mak aik macam nak pi berperang lak permain kita ni

apa-apa pun kita ucapkan taniah buat pasukan kebangsaan kita MALAYSIA

jom tengok gol-gol kita~~


5 pengOmen ter..sayanG:

bukan photographer said...

rata2 blogger pmpuan ada cite psl gol keeper..sini xde plak..hehe

Anonymous said...

Tahniah Malaysia..:)
harap2 lps ni mkn maju n berjaya..:)
Smoga berjaya pi masuk World Cup lak..:)

MOH KEMBARA said...

Salam, hensom ke golkipper malaysia tuh?

MOH KEMBARA said...

Salam, hensom ke golkipper malaysia tuh?

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails