BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Wednesday, February 17, 2010

dah bersawang lah wei~

lama gila tak update blog kesyangan ku ini.kalau dia bole becakap
"gila.dah bersawanglah wei tak cian ke kat aku ke!!!!! %*&#@@#@*"
maaflah blog, tuan mu ini bukan malas mcm kucin kat atas tu tapi banyak gilo benda yg mengangu pikirannya.banyak masalah negara yang perlu dia pikirkan & selesaikan. tapi jangan risau dia dah kembali normal dan bole menjalani hidup mcm biasa 'dah bercakap ngan blog plak aku~jgn orang ingat aku gilo sudah'

sekarang ni hidup dah teratur balik Alhamdulillah.
aku dah bole tersenyum dengan tenangnyer tak de dah buat2 senyum ni semua.
hope akan berkekalan.harap aku tidak akan diganggu manusia2 dr masa silam.
teruskanlah dkau dengan hidup kau.
aku akan doakan yang terbaik untuk manusia-manusia itu.
kerana bukan cara ku hidup berdendam.
yang lepas biarkan lepas
manusia-manusia itu juga berjasa dalam proses mendewasakan aku
menjadikan aku sekuat sekarang..
jadi tiada sebab untuk aku berdendam atau membenci ~walaupun adelah ckit ahaks.ikhlaslah wahai cik nurul ya
dalam kepala ni banyak gilo benda nk citer.nanti smbung lg.takkan lari blog di kejar~yeah



0 pengOmen ter..sayanG:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails