BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Thursday, February 4, 2010

entri yang sedih~


ari ni saya sedih
org bole cakap saya macam-macam
saya tak bole nak ubah persepsi orang pada diri saya
orang bole cakap saya bagi alasan.
tapi orang tak bole menyelam isi hati saya
org tak tau apa yang saya alami..
pegolakan dalam diri saya..
org bole....
satu hari nanti kebenaran akan meyerlah...dan terbuktilah yang saya bukan sekadar memberi alasan...tapi itulah kenyataan..
eh apa da aku merepek...
sayang semua kawan2 selalu buat sy tersenyum...nanti nurul blaja secret recepi..nantilah eh...nanti...mmm tak yahlah kot semua da selalu pg kan lalalalala

7 pengOmen ter..sayanG:

ery said...

jangan sedih2 relax dan istighfar byk2

Anonymous said...

uiks~~~~

EleenaAsnan said...

btol tue,jgan sedih2..

Ieza said...

memang sokong sgat tu..

misz_nierah said...

nape emo ni laling?

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

rasa terencat lak sebab tatau cerita penuh. wakakaka...

AJ said...

sabar ye...kucingtu comel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails