BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Monday, February 22, 2010

tak de tajuk

Opss saye terkentut...eh silap sy rase nk ketawa sbenarnyer...hahahaha klakarnye smpai kembung pipi saye yang gebu dan berbulu ni...tak sangka ko ade hati ngan aku rupenyer doremon....uhhhh aku terasa jd kucen parsi jap...aku sungguh tak sangka kau pilih aku..kan byak lagi kucen yg lebih jelita..kucen yg berbulu kembang mcm karpet turki pun byak apalah nk di bandingkan dgn aku seekor kucen berhidung kemik...ahaks~tu bisikan hati kucen gebu kat atas.sekali sekala buat citer dongeng apa salahnyer kan2
aku ngan kucen memang tak leh dipisahkan ek? aku kucen... kucen aku
mana aku pegi kucen mesti ade..kenapa tak ayam ek? itik ke?
biarlah apa orang nk kata biarlah aku dengan cara aku...
tujuan entry ni?
tak de tujuan pun saje nk bg taw insyaAllah mlm ni aku wat entry yg berinformasi sikit...tungguuuuuu
psst~korng pecaya ke?aku ni bukan leh percaya sgt :=D

10 pengOmen ter..sayanG:

Miss Nurul said...

comeynya... nape xdek tajuk?? cannot explain by words ek?? hehe...

NuRul said...

eh eh nama kita sama!!
tak de tajuk coz tak tau nk bg tajuk ape..hehehe..sekali sekali guna tak de tajuk pun ok gak
to nurul welcome to da page~~

yusuf mujahidin ™ said...

tk sbr nk tggu..

=)

NuRul said...

tunggu~~ade ker? ahaks

NUNU EERA said...

sy ade kucing..kucing sy ade bulu mcm kapet buruk..ade hidung xbrp nk kemek..n pipi die lgi tembam dri sy..;p

♥ciK-t0ge ♥ said...

suKe gaK kuceN..
taPi xLeh nk beLa..
:-s semp0t

NuRul said...

nunu~mcm kapet buruk? hehe

cik-toge ~tak po utamakan kesihatan.kalau ade kucen pun kdg2 menyakitkan ati gak berak merata2

eKyN said...

hhaha xde tajuk r plakk

xpe xpe..aku suke singgah sini kerana ade kuceng yg comel tuu
comel kan cam aku...
err..tak...sempoi cam aku
bhahaha...

kalw aku free..aku jnguk ler blog ko ni k

hBz said...

tanya pada gay.jawapannya YA. aha. nasib aku comel. tak hensem

NuRul said...

pstt hbz...silap bg komen ni....tu bkan untuk entry atas ke~ni aku bisik ni

ekyn~oooh of coz..aku tak jemu jenguk blog ko

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails