BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Thursday, February 25, 2010

Terjah Eyriqazz @ Great Teacher Onizuka


malam ni memang panas..sepanas entry aku kali ni..
kalau korang perasanlah kan sejak kebelakangan ni dunia blogging tanah air telah diselubungi dengan fenomena baru.apakah fenomena itu mari kita sama-sama kasi clear..
korang selalu dengar perkataan terjah tak?....apa??? nas ahmad?....teeeeeeet......kalau dalam dunia blogging ni terjah sanggat sinonim dengan:

Eyriqazz @ Great teacher Onizuka


aku tak surelah gambo atas tu eyriqazz ke tak?..tapi aku rasa eyriqazz tak se-macho itu (ahaks..sory sifu..minta ampun..taubat tak buat da)
mesti korang tertanya-tanyakan sapelah eyriqazz ni kan? tertiba aku nk buat review pasal beliau lak.artis kah dia...?


ok mari kita kenal cikit sapa dia incik eyriqazz ni


mula berblogging ni sejak april 2003 lagi...(sila lopongkan mulut anda)

tetapi masa tu hanyalah secara kecil-kecilan...rasenyer ade seorang isteri je..tak taw pulak kalau ade lebih hehehe gurau je..dan ade seorg baby girl yg sgt comel...

ok dekat bawah tu ada header blog GTO ni...itulah orang yang kita baru ngumpat tadi..



sangat kreatif bukan? (psst ni gambo amik dr blog gto..)


kalau korang nak tau aku kenal incik eyriqazz ni dari cik epal kita


~baiklah~

seterusnya kenapa aku suka eyriqazz dan blog nyer GTO ???

kalau nak tahu lah aku ni antara makhluk Allah yang bole habiskan masa berjam2 dekat blog GTO ni!!betul tak tipu (angkat tangan dua-dua) SEBAB:

1~banyak benda yang aku nk baca & suka baca dekat blog ni contohnyer
edisi-edisi terjahnyer
a)-
ada apa dengan hanis zalikha
dari entry nilah aku kenal sapa dia hanis zalikha...& tetiba terus admire cara dia.tetiba dapat inspirasi dari dia..thank u incik eyriqazz



b)-
tips meningkatkan komen di blog anda
aku memang mengaku aku sangat-sangat baru dalam dunia blogging ni...dan aku memang nak belajar kerana minat.jadi salah satu tempatnya di blog GTO ini sendiri..
kalau korang nak tau aku ikut semua tips-tips dari entry ni...betul!!!
sanggup bukak tutup bukak tutup...baca.. baca pastu balik blog buat..
pastu pegi balik dekat entry ni..baca balik...hahaha jarang-jarang aku setabah itu...serius!!!

2~aku suka bila ada gmbo anak en eyriqazz adik alisya tuh.sebab selalunyer eyriqazz akan sertakan dialog si kecil tu..aku tak taw knapa tapi aku sangat suka baca rase macam alolololo cutenyer dia.

contohnya macam ni



(pssst ni pun gmbo pinjam~pinjam eh incik eyriqazz)
korang boleh tengok entry nyer dekat sini --
My $$ Cheque from nuffnang


3~blog dia yang sangat simple , sedap mata memandang,(ramai gak suh dia tukar layout..tapi bagi aku ok je macam sesuai dengan jiwa dia)
4~lagi satu tak terlalu lama nak tunggu loading i.e nak bukak page dia sgt cepat lagi.lagi-lagi kalau nak baca dari 1 entry ke satu entry yang laen.mungkin sebab kurangnyer widgets2 yang tak perlu.



TAK PERCAYA???



apa lagi jomlah kita terjah



GREAT TEACHER ONIZUKA

cuma satu

aku harap GTO akan lebih kreatif dari segi adobe photoshop gambo-gambonyer..ni cuma harapan aku bukan kritikan..aku pun tak berapa tau nak komen lebih-lebih ni..almaklumlah ..kalau ikut umur blog jalan pun tak reti lagi ahaks


oklah sekarang untuk memenuhi kehendak contest ni aku kena tag 3 makhluk Allah yang lain..susah nak buat keputusan ni

oklah orang-orangan itu ialah

pakcik black

mis nierah

uncle

kalau korang berminat bolehlah pergi ke


entry ini

tarikh tutupnya 28 februari 2010


ish..ish dah nk dekat..aku ni memang suke wat keje last minit..tapi akhirnyerr siap alhamdulillah sekarang aku bolelah tido dengan lena

6 pengOmen ter..sayanG:

AJ said...

nurul, thanks for joining.like it dan komen membina yang saya hargai...teruskan menulis..anda ada potensi ...

NuRul said...

huyee dah receive..tQ incik eyriqazz
insyaAllah akan terus menulis~~

Izwan Komari said...

hahaha...gud luck nurul....thnx 4 d info too

NuRul said...

hahha tQ atan~jom lah join contest asah bakat ahaks

ahmad endo said...

best tu...hehehe

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

suspen je bile baca edisi terjah ni! :)

good writing! :) keep it up!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails