BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Saturday, February 27, 2010

perempuan umpama racun..eh kenapa racun?!!?


perempuan umpama racun? eh racun? racun apa? racun tikus?
perempuan kan selalu dikaitkan dengan kecantikan...kelembutan..keayuan..
kenapa pulak orang kata dia umpama racun...
ish pelik betul aku...
tapi tu lah pendapat dari olang lelaki..
macam-macamlah korang ni LELAKI
..racunlah...penawarlah...kfclah...mcdlah

ngada ar!!dah..

meh kita cuci mata dulu kasi terang




(kak wardina percayalah saya suke sanggat akak!!!)

ok...
aku tak biarkan benda ni tergantung je..
maka aku pun tanyalah makhluk spesis lelaki ni

kenapa?

kenapa korang cakap pompuan..gigurl macam kitaorang ni macam racun?

JAWAPANNYA

1~kerana pompuanlah banyak lelaki-lelaki dekat luar sana derhaka pada keluarga terutamanya ibu!!!
kalau korang rajin baca paper baru-baru nie ada seorang anak ni tinggalkan bapak dia dekat bus stop semata-mata sebab isteri dia suruh...(ceh dayus sungguh jantan ni,yg bini dia pun sama mengong)

2~dia orang(lelaki) kata lagi sebab pompuan lelaki sanggup bertumbuk sampai membunuh
setakat pengsan pastu koma tak de hal lah.agak-agakkan kalau pasal kambing ke? itik ke? sanggup tak diaorang bertumbuk? hush mengabiskan beras jo..tu lah pasal pompuan umpama racun.katanye

(alamak kantoi..kita gaduh berebutkan joyah)


3~lelaki-lelaki banyak masuk neraka sebab pompuan...pompuan sekarang banyak tak cukup kain..terdedah sana terdedah sini..dah rezeki ? kenalah tengokkan..dah tu takkan nk tengok je?haish

4~pompuan suka kecewakan lelaki!!!!sampai belambak-lambak lagu cinta tak kesampaian..lagi-lagi rock kapak


incik kucen~kau nak tau tak...sebab pompuan aku jadi kurus kering macam ni!!!! aku merana kau tau tak...
incik budak~o yeker...tapi knapa aku tengok kau dah nak sama besar dengan aku? meroyan ar ko ni


so apa kata korang??

bagi aku pulak sebenarnyer tak semua macam racun..banyak juga yang menjadi penawar...banyak juga yang susah dicari penganti kalau dia tiada satu hari nanti...

so aku tinggalkan korang dengan persoalan yangsebenarnyer korang ada jawapannya..

psst~thank to mr dHk :=D

6 pengOmen ter..sayanG:

paij188 said...

bukan semua pompuan racun, pada sya. at the same time, saya tak nafikan benda2 yang di'list'kan kat atas memang antara sebab kenapa pompuan tu racun.

tapi, fikir balik... kenapa lelaki dayus sgt ikut cakap pompuan yang tak elok?

salah lelaki jugak, cari isteri tgk FIZIKAL sahaja okaay!! :) tak tengok peribadi camne.

sebab tu jugak lelaki banyak masuk neraka, dah tau pompuan tu tak elok, dinikah jugak, tak menutup aurat, tak disuruh tutup aurat, (satu lagi kes dayus), tayang lah aset isteri tu kat org ramai, untuk meramaikan lagi umat lelaki kat neraka.

klu tanye lelaki, memang diorg takkan akui salah diorg, semua pompuan je yang salah.

yang salah tetap salahkan, tapi jgn lah yang betul pun nak disalahkan jugakk ekk??

p.s. saya suke posting nih, tapi sori panjang plak komen. hihihi :)

NuRul said...

btul tu paij188 yang ptg tak kira lelaki atau wanita kenalah pandai memilih~hak ade dekat tangan korang nak pilih racun ke penawar
pssstt :tak pe lg pjg lagi nurl suke hehehe

meo said...

hahahahha... kucing tue comel

kai said...

pompuan mmg racun..
racun yang membunuh dengan perlahan2..

NuRul said...

meo~kucen yg mana satu meo?
kai..ahaks chaiyok2

tQah said...

salam..

sy rasekan lelaki & perempuan sama2
racun..perempuan lagi ramai msk neraka dr lelaki...(tue dh tertulis dlm Al-Quran)..sbb apa ya?

adam&hawa di temukan, kemudian melahirkan zuriat ..
apa tanggungjawab adam?
dan
apa pula tanggungjawab hawa?
masing-masing punya tanggungjawab..

sO bila masing2 tahu tanggungjawab
masing-masing..
sapa byk masuk neraka, itu sebenarnya terpulang pada diri sendiri x kira lelaki @ perempuan..

manusia itu harus bijak memilih
pada kaum adam&hawa..

kecantikan luaran jgn la di jadikan ukuran...bila ada kekurang pada pasangan jgn la di jadikan alasan..betulkan la ape yg x betul,
tambahkan la apa yg kurang.pasangan harus saling melengkapi.

manusia itu boleh memilih&membuat keputusan apa yg baik apa yg tidak..

sO jgn salahkan sesipa jika anda ke neraka...

best en3..5 star 4 u...
(jgn mrh eh pjg sgt membebel..)hi3

:)

wslm....(^_^)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails