BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Sunday, February 28, 2010

syafia humairah~semoga damai dirimu disisiNYA

KUALA KUBU BHARU: “Dia tendang budak itu macam bola dan langsung tak pedulikan jeritan orang ramai yang melarangnya,” kata Ahmad Fikri Khalis, 19, yang menyaksikan Syafia Humairah Sahari, 3, dibelasah sehingga mati di padang bola sepak di Kampung Batu 30, Ulu Yam Lama, Batang Kali, dekat sini, petang kelmarin.

berbaju hijau~ ibu syafia...kanak-kanak berbaju oren~abang syafia yang turut didera

Sumber: http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Tendangmacambola/Article



syafia humairah
indah sungguh namamu...
wajah polos tanpa sebarang dosa...
apa kesalahanmu sayang..
kenapa kau diperlakukan begitu???
besar sangatkah dosamu...
pasti tidak kau pinta lahir dalam keluarga porak peranda begitu..
pasti kau sedih bila tahu bahawa ayahmu seorang banduan...
pasti kau tidak mahu dengar bahawa ibu mu mengandung anak luar nikah...
malah ibumu bersekedudukan dengan insan keji itu...syafia..
benci sungguh ku melihat wajah ibumu syafia...
pergilah syafia humairah...
ke tempat yang lebih tenang...
ke tempat bahagia milikmu...
ke sisiNYA yang menyayangimu...
jangan risau abangmu disini...
dia akan baik-baik saja sayang...disisi atuk nenekmu..
pergilah dengan tenang
Al-fatihah buat syafia humairah
menitis lagi air mata aku...




psst:kalau tak nak anak...bagi dekat aku!!!aku bole jaga...

18 pengOmen ter..sayanG:

AnAk dEneSor said...

die nie sape nurul?umo bape?cian nyer la..

Atan Athen said...

al-fatihah

NuRul said...

anak denasor~dia ade kuar dkt paper.cian dia..umur 3 thun.kena dera
atan athen~al fatihah...

Anonymous said...

salam...akak rasa mak dia pun sama
sengal...maaflah, tapi pantang betul kuar cerita2 mcm ni...tak sayang, jgnlah buat mcm tu, bagi kat org lain jaga lebih baik...
bayangkan tak seksa dan sakitnya budak kecik mcm tu tanggung sakit...bodoh dua2 bf ngan mak dia pun...

aNoZ said...

tu la. sedih dgr cerita ni.. masuk syurga janji Allah.. ameen. alfatihah utk beliau..

q-nizam said...

sedih sngat kisah ni..mmg xda otak...

RaMa2UnGU said...

Itu la..kesina budak tu.kecik lagi..baru nak kenal dunia..
Moga Allah bagi balasan yang setimpal pada pesalah..

Al fatihah untuk arwah Syafia..

@adlynna@ said...

coretan mu buta saya ingin menangis...
xdapat bayangkan wajan adik syafia time kene tendang...
bodoh punye manusia..
al-fatihah tok adik syafia humairah

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

kejam2~

BeaN MorENo said...

bagi kat sayapun takpe...

AnAk dEneSor said...

yeake?terok nyer la...parents mcm mane nie?xsyg ank kerw?moga jenazahnya d cucuri rahmat...tempatnya d antara org2 yg beriman...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails