BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Wednesday, March 3, 2010

bila bulan dah datang....

amboi terus bukak bila dengar bulan-bulan ni eh...ahak
oklah aku nak betulkan tajuk sikit
bila AKHIR bulan dah datang....
lately aku di hambat dengan kesibukan...busy bisy
kadang rasa nak tarik napas pun tak sempat.haish
susah keje melibatkan orang ni..lagi kalau dah mececah beratus jumlah orangnya..
kalau bole kena zero error..(aku dalam usaha ke sana)..
yolah orang dah mengharap.nak bayar tu nak bayar ni(termasuklah aku ahaks)...hai gaji..gaji..
sebab tu aku lebih suka keje melibatkan komputer.
kot aku geram boleh je tendang komputer tu...
tulah motip aku masa mula belajar dulu (ceh sudahlah cik nurul!!!padahal kau sendiri tak taw nak study apa :=D)
mungkin ada melibatkan orang tapi setakat dua tiga ketul..
aku rasa bahagia bila tengelam dalam coding-coding tu..kenapa senyum??
betul aku tak tipu!!!!

sapa ada keje kosong??

pleaseeeee..

tolong!!! tapi....
aku tak nak jawapan keje jadi surirumah...maid ke..aku dah selalu dengar.
bukan aku tak suke keje sekarang tapi aku kena juga pikir ilmu yang aku dah menuntut bertahun-tahun tu..takut beku pulak
lagipun bukan senang nak cari keje dalam keadaan sekarang ni...
aku bersyukur dengan apa yang ada...aku gembira dengan suasana keje sekarang.banyak yang aku belajar...kekawan pun gilok-gilok.cuma aku rasa aku perlu wat anjakan paradigma (ayat nak gempak)


maksudnya tak leh berpuas hati dengan keadaan sekarang..kena usaha juga.dalam misi nak memajukan diri

tetiba teringat zaman study...huwaaaa

8 pengOmen ter..sayanG:

sasha* said...

susahkn keje dgn org ni.sini takde keje kosong la.penjimatan tahun ni hehe

PaanMFR said...

skang tgh2 bulan (rabiul awal)
kalau mlm2 tengok langit, full moon..

Atan Athen said...

bersenang2 dahulu,bersusah2 kemudian

Atan Athen said...

ehhh!!!terbalik la plak.....
bersusah2 dahulu,bersenang2 kemudian

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

aku baru munuh kucen lately
tp rasa sebak lak tgk pict tu

NuRul said...

shasa~tulah mcm kerenah...kdg2 pening kepala

paanMR~er bulan??..nanti aku tgk

NuRul said...

atan athen~tulah aku pelik..kenapa kena bersenang-senang dulu?

ayu~errrr ko bunuh kucen??? awatnyer?

cpu said...

ih....lucu bangets.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails