BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Wednesday, March 24, 2010

sapa yang tak puas!!! meh baca ni~

kepuasan...
korang paham ke apa makna kepuasan?

siapa paham cuba terangkan...
bagi aku kalau kepuasan yang kita cari kau memang takkan pernah puas
eh kenapa pulak ek? apa lah yang kau merepek pepagi ni cik nurul??
yelah cuba tanya orang yang mencari kepuasan dari segi duit..
agak-agak kalau duit dah beribu riban
pun..
diaorang dah capai kepuasan ke???

dah ada awek satu nak tambah lagi dua tiga...tu pun tak puas lagi..kategori tamak juga
(eh apa kaitan da?)
tak payah tanya jauh-jauhlah
tanya diri sendiri....
apa jawapannya???
tak kan pernah ada kata cukup..
tapi tu semua tuntutan hidup macam mana pulak dengan yang dah kaya tapi tak puas-puas & kalau boleh tak mau kongsi dengan sesiapa (dalam bahasa orang putihnyer tamak)...

jadi cuba perbetulkan diri
dengan
bukan kepuasan yang aku cari
tapi
keberkatan & keserdahanaan..

~sekian~
apalah mimpi aku semalam duk buat syarahan pendek pepagi ni ek??ahaks
pikir-pikirkan selamat beramal

1 pengOmen ter..sayanG:

shasha bee said...

kepuasan untuk kebahagiaan. C:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails