BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Sunday, February 28, 2010

aku di tag black~~kenangan zaman sekolah beb



pagi tadi aku telah dikejutkan dengan satu berita yang sukar untuk aku terima!!!!
aku telah di tag!!!!
kurang asam keping betul lah kau ni black...
black atau aku lebih selesa panggil beliau dengan nama pakcik black dah menge 'tag' aku untuk aku bercerita pasal zaman sekolah~old scoll dulu. kala...
tapikan tetiba aku rasa menyesal tanya kau pasal tag dulu huuuuuwaaaa!!!!
untuk tidak menghampakan harapannya maka dengan ini aku mempersembahkan


~kisah klasik seorang insan bernama nuwul~

sekolah rendah
aku ni tak lah sekolah dekat banyak tempat.dari dulu sampailah sekarang aku duduk satu tempat ja (kempas.jay bee)..so aku memulakan zaman persekolahan aku dekat sekolah kebangsaan kempas..banyak juga lah wei kenangan dekat sini...aku sayang sekolah ni..oklah aku nak citer

1~dulu dari darjah 1 sampailah darjah 6 ibu aku akan antar aku sampailah depan pintu gate sekolah.pastu dari darjah 1-4 ibu aku akan datang masa rest untuk teman aku makan tepi tasik dekat kantin huhuhu (sebenarnye kan dekat sini aku nk buat pengakuan yang aku ni anak tunggal..bukan tunggul!! tunggallah
apa tak paham??..aduhai maksudnyer aku ni tak beradik beradiklah ) nak highlight dekat cini aku bukan anak manja eh.masa tu ramai gak yg ejek aku...tapi aku wat muka selenge je..lantak ar jeles ler tu


2~ade satu hari tu masa aku darjah 2..ibu aku datang lambat skit..selalu kalau dia lambat dia suruh aku tunggu dekat dalam pagar sekolah.tapi sebab aku ni spesis degil tahap cipanzi aku pun jalan je.nak balik umah lah kononnyer.tengah aku jalan sorang2 tu tetiba aku rasa kena peluk ngan sorang abg ni pastu dia cium pipi aku...tapi cam ne tah aku bole lari....ceh mmg kurang asam..aku tak leh maapkan dia..kalau aku jumpa dia skrg mmg aku tampar2 mulut dia.tapi bila aku ingat balik nasib baek aku tak jadi mcm nurin kan huhuhu.


3~ dulu boleh dikatakan setiap minggu aku tukar pensilbox sebab apa???bukan sebab aku suke membazir!!! tapi sebab budak laen curi..orang yang sama lak tu.mula-mula tu aku nangis gak lah..tapi lama-lama aku dah tak kuasa nak nangis..lantak ko lah...siap tanya lagi ko tak nk amik ke aku baru beli ni hahahaha gilok!!!

4~aku pernah wat jahat sampai kena diri atas meja...oh tidak...hilang keayuan aku..SEBABnya? entah aku pun dah lupa

5~aku penah wat sorang bdak lelaki ni nangis sebabnya aku sorokkan buku teks dia smpai kena marah ngan cikgu kekekekeke jahatnyer aku.smpai ke sudah dia tak taw aku yang sorok...kalau dia ade baca entri aku ni...sharul aku nak mintak maaf ngan kau....akulah dalangnya
ok habis citer sekolah rendah..pergh banyak gilak kenangan hahaha

sekolah menengah

aku sekolah menengah dekat sekolah menengah kebangsaan kempas dri tingktan 1-5...dkt sekolah menengah aku tak banyak kerenah.
aku ni budak nerd tetiba lak masuk sekolah menengah jadi budak baek cuma satu peristiwa kelakor bila aku dapat jawatan ketua perpustakaan...
padahal aku rasa aku baru lagi jdi pustakawan..
entah mcm ne nama aku bole naik..
yg tak boleh blah tu aku kena handle meeting.seumur hidup aku tulah pertama kali aku handle meeting...aku tak tahan asik gelak je...cakap skit aku gelak ckap skit aku gelak..(gelak sebab aku rase kelakor je aku jd ketua.aduhai) smpai last-last meeting ditangguh

pastu aku dapat smbung tingkatan 6 dekat sigs jay bee~sini semunya gal gurl mula2 tu mcm pelik gak sebab kita dah terbiasa sekolah ada lelaki pompuan kan tertiba ade pompuan je..
kalau teringin sangat nak tengok lelaki pun aku pegi kantin hahaha..
ado abang kantin hensem!!!
dekat cini cara belajar & suasana memang berbeza...
satu je yang aku ingat masa blaja dekat cini jadi trend kalau ko popular bila2 masa je kat bawah meja ko leh ade chocalate cadbury ke ferollelose ke..
aku selalu gak raba bawah meja kot kot ade orang nak bagi aku choc tapi hampeh..paling tinggi pun aku penah dapat surat ja yang bole buat peluh aku menjejes bila aku teringat balik sekolah ni sekolah pompuan huhuhu

last sekali aku pun menyambung pelajaran aku di (mpcb) mara profesional kolej of beranang...
dekat sinilah aku membesar sebenarnyer sampai jadi manusia hahahaha yang nakal & gilok..

dekat sini lagi banyak kenangan..nantilah aku cerita..khas punya entry
oklah dah jadi syarat tag menge"tag" ni aku kena tag orang...aduhai sapa ek
1~mis nierah
2~pak dogol
3~tue
4~fiezah91
5~paanm
apa macam? ok tak

6 pengOmen ter..sayanG:

misz_nierah said...

mak aih. tag lagi. waaaaaa...ada byk tag kene wt la nuwul. nti i settle kan satu2. dasat sungguh,ada test,kuiz, asgmt dan tag kene wat. isk2

NuRul said...

ahaks...tak pe syang bila-2 ponw bole buat...fokus study dulu okies

misz_nierah said...

ok daling. ;)

Black: said...

bagus22.. ko lulus.. lagi 2x tag bleh amik sijil.. ahak3x

ooii apahal ko tersayang22 terdaling dua22 org ni.. geli aku .. ahak3x

NuRul said...

ahaks~tu cara org pompuan berkasih sayang.ko mana tau kekekeke

RerameUngu said...

hehehehe...caya la..gempak tol ek..
lucky slama bersekolah ni tak penah lak msuk skolah satu gender jek...heheheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails