BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

syAng sye tak ?

Friday, February 19, 2010

follower ke - 100!!!!


sabar nurul....sabar...tu kucen tu ckp dkt aku

hARi ni penat!!!!
penat bermain ngan perasaan
padahl pagi tadi mood berada dlm keadaan yang ok2 je dan statistik dia sgt baik. cettt spoil mood betullah

apa2 pun aku lbh banyak beristifar.yelah masa tengah marah ni syaitan tetiba suka dekat aku.berlumba2 nk suh aku mengamukkan.. sempatlah aku menyepak barang dua tiga buah meja.ish...ish aku ni sebenarnyer tak de tokoh langsung nk marah2 nie.kalau korg kenal akulah.mesti korg bantai gelak dengar aku marah.haish

dahlah lupakan citer biol tu

sekarang ni aku nk umumkan follower ke 100 aku!!!!!!
bolehlah klik dekat cini eh


dan inilah orangnyer


tara!!!!!


comelkan orgnyer~kak tak pe ke saya letak gmbo akak ni? ke kena bayar royalti...ahaks mampus aku
kak siti nurkhijah ni ade dua org kids yg sgt tomey..korg boleh tgk sdiri..betul tak ckp aku ni ke auta je..
oklah next time kalau ade follower noyg unik2 ni aku akan ltaklah link dia dkt entry aku..sebagai tanda penghargaan~yeah syg follower aku.sygjuga reader aku..sygggggg
ok lak nok undur diri dulu.tatata

4 pengOmen ter..sayanG:

abigemok said...

wah,.. dpt 100 folower dah? tahniah2.. :D

Azureen Azlan said...

wah, best nya special review for being 100th follower :D

Anonymous said...

tahniah~
aku lalu sini~

Ctnurkhijah said...

hehehe.... tima kasih coz buat review ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails